2008年5月15日

Running

這條路不好走,但是一路上有花香、美景,還有你的陪伴。我們汲汲營營,朝著更遠的地方前進,但是通往的卻是無盡的未知。那又如何,人不輕狂枉少年,不要停,向前走吧!

No Doubt-Running

Run
Running all the time
Running to the future
With you right by my side

Me
I'm the one you chose
Out of all the people
You wanted me the most
I'm so sorry that I'm falling
Help me up lets keep on running
Don't let me fall out of love

Running, running
As fast as we can
Do you think we'll make it?
(Do you think we'll make it?)
We're running
Keep holding my hand
So we don't get separated

Be
Be the one I need
Be the one I trust most
Don't stop inspiring me
Sometimes it's hard to keep on running
We work so much to keep it going
Don't make me want to give up

(The future)

4 則留言:

匿名 提到...

可不可以不要這麼催淚

對阿有他在
我什麼都不怕
儘管一路上跌跌撞撞

匿名 提到...

可能因為他密我了
所以我再去聽就比較不催淚...
男人的力量真強
都讓我不像我了


我跟他
機會一定很渺茫阿

但是還是要努力!

匿名 提到...

喂......
是有我在吧!!!

匿名 提到...

我說
口紅很鮮xd

聽了頗有fu

拇指都不夠用了